Inlägg från: filibustern |Visa alla inlägg
  • filibustern

"Trashigaste" bröllopet?

daniiel skrev 2012-06-21 14:39:56 följande:
    Jag kan börja med det första jag läste, och höll med om, i den gamla tråden.

- När brudparet spexar till det under brudvalsen/första dansen.
    - Fulla brudar/brudgummar eller gäster som blir alldeles för överförfriskade. Fylla alltså. Speciellt under vigseln! Huua...
    håller totalt med! är bara pinsamt.. 
  • filibustern
    jimmyojennifer skrev 2012-06-27 12:43:20 följande:
    Är det bara jag som överlag tycker att det är jätte konstigt att de finns caketoppers där mannen på något sätt framställs som motvillig till bröllopet?
    Varför vill man ens ha en sån, vart är humorn?

Jag vill då inte ha en bröllopstårta med ett "skämt" på som säger att jag ville gifta mig men min karl ja han va då inte så villig.
    håller med jag oxå! känns bara.. fel.. 
  • filibustern
    Purple skrev 2012-07-08 13:34:39 följande:

Tycker det är liiite trashy att ta kuvertavgift. Okej om dom väljer kuvertavgift istället för presenter annars undrar jag lite varför dom inte väntar ett år till och spar ihop mer pengar.

Men om det skulle gälla någon av mina syskon skulle det såklart vara en annan femma.

Vill också skriva när bruden har massa tatueringar men jag har ju själv det.

har lite svårt att förstå varför det verkar så fel att ha tatueringar synliga under ett bröllop.. är det pga kyrkan? eller pga "publiken" ja mena, bruden är ju den hon är, så varför dölja? Gladhar oxå tats, men dom kommer dock inte synas pga deras placering. 
  • filibustern

kul att läsa! något jag skulle tycka var "trashigt"... eller i vissa fall pinsamt... :

pussklockor
    kasta brudbukett/ strumpeband. 
    spexa till valsen.
    bruden/brudgummen för full
    ha för höga skor (man måste inte vara lika lång som brudgummen om man är kort annars :P) 

något jag själv aldrig skulle kunna göra på mitt eget bröllop.  

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?