Inlägg från: kickanw |Visa alla inlägg
  • kickanw

"Trashigaste" bröllopet?

Haha, vilken rolig tråd. Nästan allt ni skrivit tycker jag bara är roligt, personligt, mysigt osv. Smaken är som baken! :)

Det enda jag egentligen kan komma på är  fylla. Dels på bröllopet men även på svensexan och möhippan.

Tycker nog över huvud taget att möhippor och svensexor är väldigt fixerade vid supande och pinsamheter, ofta är det väldigt sexistiska ämnen dessutom. Att killarna ska gå på porrklubb eller göra "manliga" saker medan tjejerna ska gå på manikyr eller eventuellt lära sig att strippa, typ.
    Jag tycker gärna att man ska göra lite galna saker, men det ska ju vara en rakt igenom rolig dag för "den utsatte" och gärna anpassat efter hur den personen är!

• kickanw
    TheD skrev 2012-06-21 23:23:14 följande:
    Ordet trash är nog egentligen fel gällande det vi inte gillar... Rubiken borde ha en annan titel :)
    Fast jag uppfattade TS som att vi just ska skriva vad som är trashigt, inte bara vad vi inte gillar! Det är ju två olika saker! :)
  • kickanw
    jimmyojennifer skrev 2012-06-27 12:43:20 följande:
    Är det bara jag som överlag tycker att det är jätte konstigt att de finns caketoppers där mannen på något sätt framställs som motvillig till bröllopet?
    Varför vill man ens ha en sån, vart är humorn?

Jag vill då inte ha en bröllopstårta med ett "skämt" på som säger att jag ville gifta mig men min karl ja han va då inte så villig.
    Instämmer med de andra. Men det finns ju en sån "norm" generellt. Att männen egentligen inte ens vill vara i förhållandet utan bara blir bossade av sina "bestämmande fruar". Usch och blä för såna stereotyper!
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?