"Trashigaste" bröllopet?
Ja då får man kanske dra sitt strå till stacken :) Buffé, Tiara, Ej utsmyckad festlokal, Amerikanare (bil), inget liveband på festen, "rolig ingång/utgång med dans", solglasögon, "sexiga" underkläder som inte är bekväma.
Ja då får man kanske dra sitt strå till stacken :) Buffé, Tiara, Ej utsmyckad festlokal, Amerikanare (bil), inget liveband på festen, "rolig ingång/utgång med dans", solglasögon, "sexiga" underkläder som inte är bekväma.
Åhh jag kom på gästgåvor.... :)
De buffébröllop jag varit på har varit mindre lyckade. Det har oftast varit så att bord ett två och tre har tagit mat så när bord fyra ska ta då ha de "andra" mer eller mindre ätit upp. Blir svårt att kunna hålla talen för när brudparet mer eller mindre ätit upp, då har sista bordet inte hunnit börja äta för att de kommer tre tal på raken. Jag personligen tycker det är en "B"-variant!
Jag tycker det är en lyx att någon serverar maten och att alla får mat samtidigt.
Men självklart handlar det om vad man ska ha för fest, hur många gäster, etc.
Jag vet med mig och inser att vi har massa trashiga saker på vårt bröllop, det är egentligen inte Jag men jag vet att gör vårt bröllop unikt och ihågkommet. Vad hände med yttrandefriheten i detta land??? Snart får man inte säga något utan att man är en dålig människa. Flera här har tagit upp saker som trashiga som jag kommer ha på mitt bröllop, men jag tar inte åt mig av det för JAG VET VAR JAG STÅR och vad jag gillar.