Inlägg från: Emsofia |Visa alla inlägg
  • Emsofia

"Trashigaste" bröllopet?

daniiel skrev 2012-06-23 11:36:34 följande:
    Förlåt, men jag är i chock! Faktiskt.. aldrig trodde jag väl att någon skulle resonera sådär. Så.. om man har barn före äktenskapet, så ska barnen stanna hemma den där dagen, så man kan låtsas som att de inte finns? Eller får de vara med i kyrkan ändå? Sitta längst bak kanske där de inte syns eller hörs?

Jag skulle egentligen bara vilja säga att jag tror det finns en stor risk att denna tråden trampar många på tårna, även om tanken med tråden inte var så. Men har man spenderat massa tid, pengar och känslor på att ordna sitt drömbröllop och sedan får höra av olika personer att det man har valt till den viktigaste dagen i ens liv är trashigt så känns det kanske inte så kul. Det känns också som en sån här tråd kan skapa onödigt dålig stämning i forumet. Jag har alltid haft ett gott intryck av forumet och tycker att det är många som stöttar varandra och uppmuntrar till att man skall planera bröllopet precis så som man själv vill ha det och inte bara följa den traditionella normen. Men nu finns ju tydligen risken att ens bröllop skall stämplas som trashigt i så fall, vilket känns väldigt tråkigt.

Jag hoppas bara att det inte är någon som blir alltför upprörd eller ledsen av denna tråd, som jag för övrigt kan tycka är lite onödig.

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?