Inlägg från: Odium |Visa alla inlägg
  • Odium

"Trashigaste" bröllopet?

Prinsessbröllop med rosa som färgtema. Med världens största fluffklänning, slott-tårta, små askungenvagnar på bordet, ett mindre isberg på fingret och allt som hör till.
    Extremt WT för mig :D

Jag har inte läst hela tråden än, så jag kanske upoprepar var någon annan sagt. Jag håller fortfarande på med första :D

• Odium

Kan folk sluta vara så pretto och ta illa upp av trådar som är till för självdistanserade människor med en viss humor?
    Tar du illa upp? Sluta läs.
    Tycker du inte som "dem"? Jaha? Alla tycker olika (vilket för övrigt är ett av de vanligaste och mest självklara uttrycken här)

Är du en människa som är så fragil att du inte pallar att ta åsikter från totala främlingar kanske du skulle hålla dig borta från allmänna forum och bara prata med de människor som håller med dig eller behandlar dig med silkesvantar. (Och jag syftar inte på någon speciell öht, bara att det titt som tätt haglar "Mjaaa ni kanske inte skulle mobba ut vi som tycker att... kommentarer)
    Åsikter som för övrigt inte är riktade mot någon specifik person.
    Visst kan man väl ifrågasätta hur en person tänker, men jag tror att det är ytterst få här inne som kommer ändra sin uppfattning för att ett gäng frrämlingar tycker annorlunda. Så varför ens ta upp diskussionen? När det kommer till åsikter är det en evighetsmaskin. Ingen har rätt, ingen har fel.

Så kan vi inte bara återgå till att lista vad vi tycker är trashigt i våra egna ögon?
    Den andra tråden hade en så skön jargong där alla (de flesta) höll med om att "Ja... jag kanske är lite trashig ändå Tyst "

• Odium
    daniiel skrev 2012-06-23 12:21:49 följande:
    Som skrivet tidigare, så är det bara på skoj. Alla har vi sådant som vi tycker är mindre fint, roligt och passande på bröllop. Sällan är det samma saker som alla tycker är "trashigt", eftersom man upplever saker olika, kommer från olika bakgrunder och erfarenheter. Mycket av det vågar man aldrig yttra sig om av rädsla att trampa folk på tårna, för man ska tycka att allt som andra väljer till sitt bröllop är så fint och bra. Detta är en tråd där man kan vädra sådant lite, utan att det blir för seriöst och inriktat på någon specifik person. Tycker man inte om det, tar man illa vid sig osv, så är det ju tråkigt, men då behöver man ju inte heller läsa eller skriva här.
  • Odium
    moa2012 skrev 2012-06-23 13:09:05 följande:
    Herregud människa vad mycket nedvärderade tankar du har om folk !! tycker faktiskt det är du som blir rejält pinsam..hur du vill ha ditt bröllop bestämmer du själv men ska man inte kunna gifta sig om man har silikonbröst?? mycket konstig resonemang ..var fan man köper sin klänning ifrån har ju ingetting med saken att göra det är ju UPP TILL DEN PERSONEN..allt handlar om vad man själv gillar och vill ha ...om man vill ha conversskor för att det är nått man gillar och som speglar ens personlighet ska man få ha det utan att du tycker det är trashigt.....skrattar så sjukt åt dig...tydligen ska man opperar bort tatueringar och dylikt för att få gifta sig för dig ;)..hahahaha..pinsam
    Jag tycker att det är du som är pinsam.
    Du behöver inte hålla med, men ingen i den här tråden anger någon annan specifikt.

Lugna sig...
  • Odium
    moa2012 skrev 2012-06-23 15:37:18 följande:
    gick in här bara av en slump och börja läsa..!! jag tog illa vid mig av vad du tyckte var trashigt... du behöver inte gilla converseskor men om någon vill ha det när dem gifter sig är det upp till dem,då är det rätt sorgligt att det finns folk som tycker det är trashigt..kan poängtera att jag ska inte ha converseskor på mitt bröllopet..
    Jag kan tycka att man bör hålla sig borta från öppna forum, eller hela internet, om man vet med sig att man "kan ta illa upp" för vad randoms säger. För sin egen skull.

Jag håller absolut inte med iSusannas lista om vad som är trashigt. Men det SKITER jag i, det är hennes åsikt.
    Och kan man inte ta andras åsikter med en nypa salt anser jag att man inte har något här att göra.

Alla kommer inte älska allt ni har planerat och det kommer inte bli perfekt. Ingenting är någonsin perfekt och universiellt uppskattat.
    Lägg ner.
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?