Inlägg från: Brudiframtiden |Visa alla inlägg
  • Brudiframtiden

"Trashigaste" bröllopet?

Pluppe skrev 2012-06-24 11:03:18 följande:
    Den länken vill inte alls..... Lustigt! Men för dem länken inte funkar kopiera HELA länken och klistra in i sökrutan så kommer det upp :)

Funkade inte att kopiera länken heller....hittar inte sidan

• Brudiframtiden
    daniiel skrev 2012-06-24 10:56:11 följande:
    Nej, länken funkade inte nu heller, men kopiera den och ta bort mellanrummet mellan "Z4/s" och "1600", så ska den funka :)

Inte vackert alls! Brr!

• Brudiframtiden
    kickanw skrev 2012-06-27 17:33:44 följande:
    Instämmer med de andra. Men det finns ju en sån "norm" generellt. Att männen egentligen inte ens vill vara i förhållandet utan bara blir bossade av sina "bestämmande fruar". Usch och blä för såna stereotyper!
    Absolut. Jättefjantigt!!! För övrigt kommer jag att vara trashig och servera buffé på vårt bröllop,,hehe!
  • Brudiframtiden
    paet skrev 2012-06-27 18:54:31 följande:
    Det ska jag också i med att vi inte har så mkt underhållning på vår kväll. Så våra släkter som aldrig träffat varandra tidigare kan få mingla lite

Då kan vi trasha ihop då!

jag tycker att kuvertavgift på bröllop är trashigt!

• Brudiframtiden
    Cosy skrev 2012-07-08 22:05:55 följande:
    när fettet på rygget trycks i hop så att det ser ut som en rumpa.
    We did it on DreamHack. Geeky love
    Instämmer..det hade min svägerska när de gifte sig på mellansonens dop..huuuu
  • Brudiframtiden
    Fästmön skrev 2012-07-20 08:07:38 följande:
    Ursäkter och ursäkter Glad Buffé är olyxigt i mina ögon oavsett bakomliggande tanke och vad som serveras på buffén.

Nu ändrade vi oss i sista sekund från att ha buffé till att ha bordsservering och låt mej återupprepa att jag personligen egentligen föredrar buffé och enklare mat. Det är bara att det ger sådan julbordskänsla. Alltså, inte lyxigt.
    Lite OT kanske...
    En sak som jag funderar över när det gäller buffé, trerätters, femrätters, lokaler, klänning etc etc i samband med bröllop är att det ena eller det andra känns mer lyxigt eller finare etc. MÅSTE det vara lyxigt bara för att det är bröllop? Festligt ja..men lyxigt? Går ett bröllop ut på att det ska vara så lyxigt som möjligt? Ibland känns det som man (säger inte att jag är ett undantag) fokuserar på detaljer och det som syns utåt...men varför gifter man sig egentligen? Lite trashigt är det nog allt att det är att lyxa i överkant..
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?