Inlägg från: Sara 120707 |Visa alla inlägg
  • Sara 120707

"Trashigaste" bröllopet?

Får lägga till här:

Brudöverlämning

Blonderat hår

Spray tan på brud (framförallt när brudgummen är kritvit)

När bruden är så överpyntad så hon helt försvinner i puffig kjol, puffig slöja, krona smycken m.m. Less is more!!

Massivt färgad ögonskugga

såna där handskar utan fingrar med ögla runt ett finger

När bruden egentligen inte är den "brudiga typen" men ändå kör hela vita klänning grejen och sedan ser så sjukt obekväm ut i de.

Att gifta sig efter att bara känt varandra en kort tid.

Fulla brudpar (men de säger kanske sig själv)

• Sara 120707

Jag tror det blir lättare att ta den här tråden med lite självdistans om man läser lite i den gamla versionen.

Blev också lite häpen och tog lite illa åt mig innan jag insåg att tråden "egentligen" handlar om att inse att vi alla har iaf något trashigt i oss

Kolla på utmaningen i TS i förra tråden!

Tror inte det är någon som helt kommer undan faktiskt,

däremot tror jag som det sagts tidigare att många har tolkat det som "lista saker du inte skulle vilja ha på ditt bröllop" istället för saker som faktiskt är riktigt trashy. Typ en aspackad brud som vinglar runt tror jag de flesta kan vara överens om är väldigt trashy, eller en så låg urringning att spänningen i kyrkan cirklar runt om brudens bröst faktiskt kommer att trilla ut när hon knäböjer :-P

• Sara 120707
    Annamolly skrev 2012-07-06 11:55:43 följande:
    Varfor ar 'halvuppsattning' trashigt? Ar inte det bara nar halva haret ar upp och halva ner? Hur kan det vara 'trashigt' med en sadan frisyr? Menar ni att man bara satt upp haret sjalv med en gummisnodd, eller vad?
    Troligtvis för att det är så main stream, "alla" har det och då tycker vissa de blir lite trashigt
  • Sara 120707

Vill även passa på att visa upp en riktigt trashy (enligt den här tråden) brud. lol!

var börjar man, där är hemsytt, halvuppsättning, löshår, lösögonfransar, på gränsen till för stor klänning(gick hastigt ner ett par kilo veckorna innan), för kort klänning som lösts med mera hemsömnad, hemmagjort smink och hemmagjord frisyr. Till och med hårsmycket är hemgjort av grejer som hittats i hemmet

Bilden är även tagen av en hobbyfotograf/amatörfotograf......

Där finns säkert mer, men lika nöjd för de va ja

• Sara 120707
    moa2012 skrev 2012-07-06 12:21:40 följande:
    tycker det är en jättefin bild och en superfin brud..!!! denna tråden är allt annat än classy...jag måste säg att tycka och tänka saker om andras bröllop som trashigt är nog det värsta av alla trash!!!!tycker det är sjukt och pinsamt.... Man får ha sitt bröllop precis som man vill och det är BARA hur brudparet själv vill ha det som spelar någonroll ...det är bara dem som bestämmer..

jag klassas själv in i några kategorier på vad folk tycker är trashigt enligt denna tråden ....så länge jag får mitt bröllop precis som jag vill och är nöjd ska fan inte någon annan gå och stampa på mig och anse det trashigt..det är min åsikt.

Tack så mkt!

Ja vet inte, ja tycker mest det är lite roligt att inse både sina egna och andras fördomar. Men det trevliga är väl att få inse att de fördomarna kan vara obefogade?

Men ja håller med dig, egentligen är det nog mest trshy att kalla andra trashy, lol

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?