Inlägg från: Sofi K |Visa alla inlägg
  • Sofi K

"Trashigaste" bröllopet?

Jag har väl inga direkta åsikter om vad som är "trashigt" eller inte på ett bröllop. och man får väl med glimten i ögat inse att efter att ha läst denna tråd, så får man knappt ihop ett bröllop om man ska lyssna på alla åsikter :)

Tycker dock att det finns saker som är mer eller mindre "stilrena" på bröllop. Jag läste längre upp att en "blombåge" tyckte någon var trashigt, vilket jag istället tycker är jättesött. Eller kanske egentligen mer något på bordet eller bakom BP som är "speciellt".

Läste också att någon tyckte att "enbarn inbjudan på facebook" är trashigt.... Finns det verkligen folk som gör så helt och hållet? Jag har själv fått inbjudan på FB till "bara" vigslar, men aldrig när jag är bjuden på själva festen och hela kvällen...

En liten grej som jag föresten kom på nu att jag tycker är... inte helt okej... Gäster som skämtar FÖR mycket på rudparets bekostnad. om ex och liknande. Tack och lov har jag bara varit på ett sånt bröllop :)

• Sofi K
    Sen kommer vi väl till det som inte är trashigt, men som jag ändå inte vill ha:
    Sittade, serverad 3 rätters. Jättefint och lyxigt ja visst. Men jag är en sån människa som allra helt vill göra min egen tallrik. Nej, (varm)buffé vill jag ha.

känns som att vi tänker ungefär likadant där. håller helk klart med dig, men man kanske inte gillar allt och då känns det ju inte bra att lälmna. man får ju vad man vill ha och så mycket man vill ha om man har buffe. jag ska verkligen tala FÖR buffé på mitt och fästmannens bröllop.

Sen får folk gärna tycka det är trachigt, men då är de flesta bröllop jag varit på trashiga i så fall :)

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?