Inlägg från: Tin |Visa alla inlägg
  • Tin

"Trashigaste" bröllopet?

Vilken underbar tråd! Det trashigaste jag varit med om är när jag var bjuden på ett bröllop där det 2 veckor innan bröllopet ska äga rum skickas ut ett mail där brudparet ber om att få pengar i ett kuvert som överlämnas till dem direkt i handen när man går in i festlokalen. Då hade jag redan köpt en present som jag letat land och rike efter. Inte kul! Väl på frsten inser vi gäster att de betalat 2 professionella kameramän och 2 fotografer och dessutom varit i en professionel fotostudio för tt kunna ha ett bildspel på sig ssjälva under hela middan och festen. Och de har mage att be om pengar för att sponsra bröllopet?! På samma bröllopskulle de åka häst och vagn från kyrkan varpå bruden börjar gråta när hästen är skimmel och inte kritvit. Väl uppe i vagnen bestämmer sig brudgummen för att skaka om en champagneflaska (när d båda står upp i vagnen). När flaskan väl poppar som ett pistolskott flyger hästen fram varpå brud och brudgum ligger ner i vagnen, båda med champagne över sig och brudens frisyr blev förstörd. Det här är inte ämnar som skitsnack och det är något som de båda skrattar åt idag men man fick lära sig hur man INTE ska göra på sitt eget bröllop ;)

Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?