Det är så roligt att läsa i den här tråden! Vi är alla så olika och har så olika smak! Det får mig att vilja hylla människan och bara älska allt vi är! Tacka vet ja olikheter!
Vi kommer gifta oss i kyrkan, jag kommer ha stor fin klänning och "bird cage" och min kille svart kostym. Hans gröna kravatt kommer vara likadan som de gröna kravatterna på våra marskalker. Dom kommer matcha mina tärnor i gröna klänningar. Alla blommor består av daggkåpa (samma gröna färg) och champangefärgade rosor.
Vi kommer gå in i kyrkan till lejonkungen och ut till bryan adams. Dock gå inte dansa =)
Våra bordsdekorationer är daggkåpa, gröna servetter med våra namn på och ljusluktor med gröna band runt.
Vi kommer ha festen i en gårdslokal med hemfixad mat och smörgåstårta.Med det sagt så vet jag att vårt bröllop får många här inne att tänka "FY!" Men det är lugnt, som sagt alla är vi olika och vilken himla tur! Så klyschigt men sant hur vore världen om vi alla tyckte lika? =)
Jag håller med Sandra380 jag har också jätte svårt för rött i bröllopsammanhang. Rött får mig att tänka på moulin rouge, sammet och prostituerade. Jag har någon faciniation av 1800 talets Paris och tycker att det är makalöst, men vill helst inte tänka på det i bröllopsammanhang.