Inlägg från: daniiel |Visa alla inlägg
  • daniiel

"Trashigaste" bröllopet?

marielleangelina skrev 2012-06-22 15:48:51 följande:
    1 - Stoppa hela ringfingret i munnen innan mannen trär på ringen och sedan slicka lite också (antar för att den ska glida på lättare, men vaf-n!)

2 - Urringade brudklänningar

" target="_blank">

Spola till 2.20 så kan ni få se hur en trashig brud ser ut...
    Haha hade missat att kolla på denna.. lika kanske iofs, herregud!

Urringen, jisses.. och fingret i munnen, va? Jag tycker även att hångel inte hör hemma där, inte heller den lilla pussen innan de går fram till prästen. Jag tycker inte heller den där kortkorta och urringade svarta lilla klänningen(?) hon bytte om till sen är så passande...
  • daniiel
    Tokig skrev 2012-06-24 10:48:17 följande:

Jag kan inte se bilden :( Märker på kommentarerna att det är nåt i hästväg och jag är sååååååååå nyfiken.

Annars lägger jag min röst på precis ALLT med detta bröllopet
    ">

" target="_blank">

inklusive personerna ;) Och det faktum att de sålt rättigheterna....

Det blev ett litet mellanrum i länken, jag prövar 3.bp.blogspot.com/-jUvp5x9O5Ks/T90DnOerslI/AAAAAAAADLc/mmZAjIu0_Z4/s1600/DSC04577.JPG

Haha herregud vilken klänning... och tiara/krona.. och.. allt!
  • daniiel
    Tokig skrev 2012-06-24 11:02:25 följande:

För att inte tala om vakter som kolla igenom gästernas väskor (se vid 15:00), en brud som gömmer sig bakom ett lakan (18:30)

och kolla in transporten... (21:00)

Jag måste kolla igen, hade missat det med vakterna och väskorna.. haha herregud, litar de inte ens på sina egna gäster?! Vad har de bjudit in för folk...

Ja, en riktigt prinsessa.... hm...
  • daniiel
    knyttan skrev 2012-06-24 19:54:04 följande:
    Och jag kan hålla med om att tacky kanske skulle vara mer passande, men jag valde att namnge den här med samma som den gamla tråden. Kul att det finns fler ändå som också får sig ett gott skratt av allt detta :)

Jisses.. kikade i länken där och.. när man ser vissa bilder vet man rent inte om man ska skratta eller om man ska gråta en skvätt :P haha
  • daniiel

Var tvungen att kika mer på den där sidan.. kika in dessa nedan.

tackyweddings.com/2009/08/24/bikermotorcycle-weddings/
    tackyweddings.com/2009/07/29/peter-pan-randy-constan-marries-tinkerbell/
    tackyweddings.com/2009/07/21/fast-food-weddings/
    tackyweddings.com/2009/07/08/tacky-wedding-all-star-mini-me-bride-and-groom-neon-orange-showgirl-bridesmaids-and-super-fugly-wedding-dress/
    tackyweddings.com/2009/06/30/wedding-cake-face-smashers/
    tackyweddings.com/2009/01/19/camouflage-weddings/

• daniiel
    Annamolly skrev 2012-06-25 13:14:57 följande:
    Nar min syster gifte sig sa fragade tjejen som fixade hennes naglar om hon ville ha en miniatyr-version av sin brudbukett klistrad pa en av naglarna. I plast. Det tror jag de flesta kan halla med om att det ar lite tacky. ;)
    Haha ja, det kan jag hålla med om!
  • daniiel
    Drullen skrev 2012-06-26 10:43:27 följande:

Lyckades inte hitta den förra tråden den va med i, trots att ja själv skrivit i den.. men men... den första som kom upp när man sökte på youtube : "wedding text" haha

">

" target="_blank">

Ja tycker synd om karln, han vet inte var han ska ta vägen haha.

Haha just ja, den där har jag kikat på förut :P

Jag kan ju säga att jag både uppdaterade här på BT samt på facebook under vår bröllopsdag. Vi hade faktiskt lite dötid här hemma jag och maken under bröllopsdagen. Han passade på att byta sockar och jag passade på att sitta vid datorn en stund :P Det tog ju bara ett par minuter, sedan satte vi oss ute på gården tillsammans i solskenet och väntade på bilen :) Men att uppdatera FB, skicka sms eller liknande mitt under vigseln, middagen eller festen... nej! När man är runt gästerna, så ska mobilen inte titta fram tycker jag.
  • daniiel
    dazzlinganddating skrev 2012-06-26 09:13:08 följande:
    Men tänk om man inte har en kamera?
    TheD skrev 2012-06-26 13:40:06 följande:
    Det tycker jag är konstigt :)
    Vi har faktiskt ingen kamera för det är inget vi har prioriterat att köpa. Köper vi en som vi har råd med, så är den inge bättre än mobilkameran, så det blir då rätt bortkastade pengar. Jag fotade därför med mobilen på det senaste bröllopet vi var på. Självklart använde jag inte mobilen till annat och den var ljudlös hela tiden. Kan säga att jag inte var ensam som använde mobilkameran ;P
  • daniiel
    Sofi K skrev 2012-07-09 13:06:24 följande:

En liten grej som jag föresten kom på nu att jag tycker är... inte helt okej... Gäster som skämtar FÖR mycket på rudparets bekostnad. om ex och liknande. Tack och lov har jag bara varit på ett sånt bröllop :)

Det håller jag verkligen med om! Det är ju inte ens roligt..
Svar på tråden "Trashigaste" bröllopet?