yourscompletely skrev 2012-07-04 10:54:40 följande:
Tack! Vad fick han för uppdrag? :)
Började med att skriva ett kort till honom. Knåpade på det till långt efter midnatt då han satt uppe ....(tänkte ska han inte i säng snart...lol )
Skrev i kortet vad han bettyde för mig och att vi inte gjort mycket tillsammans på länge.
Onsdagen var en bra dag (dvs skottdagen ...skrev dock inte detta) och att sms skulle komma vid 17 tiden.
Klistrade igen det och skrev på baksidan öppnas kl 12.00 ;)
På onsdagen så slutade jag tidigt. Sprang omkring på stan för att fixa rosor ...betala expiditen i chokladaffären ...fixa mig..hihih.
Kl 16.20 ca skickar jag första sms som sa att det är snart är dags för att avsluta arbetet. (M2b är tidsoptimist)
16.47 skickade jag nästa som sa att han skulle åka till en adress i stan. Sa aldrig vilken affär utan " gå in till affären och be expiditen hjälp med något delikat"..
M2B är även teknik freak så visste att han skulle använda sin gps....LOL gps visade fel adress...skrattade gott åt den.
När han väl kom till rätt adress (dvs en chokladaffär) fick han be om hjälp att välja hemlagade chokladpraliner. Han fick även 9 rosor av expiditen. Hon sa till honom vart han skulle sen. Och han gick vidare till restaurangen där jag satt vid ett bord med 10 rosen.
Han hade ett jätteleende när han kom gående och vi hade en mysig middag tillsammans. Vågade först fråga om han ville gifta sig med mig precis innan desserten. Pratade om vad han tyckte om det jag gjort..och han var lite nyfiken på upplägget...varför 12....
"Jo 12 är ju en bra siffra...båda våra barn är födda en 12...det är 2012...ja...och det är en speciell dag idag" och så frågade jag......han blev jätteförvånad. Hade inte en aning vad som hände.
Då sa han.." Är det den dagen idag!"......
Men han sa ja i alla fall....
Hade gärna gjort lite fler uppdrag...men tiden räckte inte till.....hade roligt med detta i alla fall.
FNISS