• Krystal

Kom i form sommarbrudar 2013

Jag med. Inte så mycket kroppmässigt (även om jag nog skulle behöva det, men jag trivs just nu lite som jag är) Det är isåfall runt ansiktet jag vill tajta upp lite. Och det ska väl vara där det tar först om man håller igen, så jag har goda förhoppningar att jag fixar bort den antydande dubbelhakan och får tydligare käklinije och kindben till juni 2013. Och har jag tid kvar ger jag mig nog på lite gäddhäng också Trimningen börjar den 20 augusti har jag bestämt...då har jag 9 månader på mig...så kan jag äta ett par glassar i sommar utan att få dåligt samvete. Men sen blir det bara cola nån gång på helgen (medan jag och systersonen tävlar i Wii Fit mot varandra ) och cykeln ska tas fram ut garaget...

• Krystal

Det är inte den 20:de än...så än har jag några dagar av icke ångest dagar med fri glass ätning kvar...

• Krystal
    Kotthare skrev 2012-08-07 21:20:29 följande:
    Ni som inte behöver spara varenda krona till kommande prinsessbröllop, lägg lite pengar på ett X-box med Kinnect!

Jag tränade idag, ensam i vardagsrummet, dansade för fullt ös blev toksvettig och hade KUL! Hög volym på tv:n, persiennerna neddragna och jag slapp byta om tillsammans med andra :)
    Jag har ett Wii med några workout spel till bla Wii Fit Plus och EA Sports Active ...och en sådan där balansbräda..så jag har också tänkt att tillbringa några timmar med tvspel..
Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013