• Estelle

Kom i form sommarbrudar 2013

Gifter mig sommaren 2013 och vill komma i form. Följ med på vår resa eller hjälp genom att dela med era bästa tips och idéer.

• Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013
  • Estelle

Åh, då var vi många :)

Oftast så har man en dålig vana när man har extra kilon. Ex. rör på sig för lite, tjuväter, småäter, äter för mycket o.s.v.

Jag börjar: Jag tjuväter och kan inte sluta, fast jag har ett BMI på 21 så trivs jag inte. Och mina portioner blir alltid större än vad dem borde vara. Däremot rör jag på mig ganska mycket  så det är den biten som räddar mig från övervikt. 

• Estelle
    ElinFalk85 skrev 2012-07-02 08:57:16 följande:
    Jag är gift sen valborg men har börjat för tre veckor sen. på 3 veckor gick jag ned 4-5cm runt magen, dock inget på vågen, men jag har mycket muskler så det oroar mig inte. 10cm till på magen ska bort. nu har jag midjemått 91cm, när jag är nere på 85 får jag gå till frissan =). mitt slutgiltiga mål är 80.
    jag gick upp 20 kilo efter en våldtäkt, skulle bli fet och ful men sen när jag gått ned hälften så blev jag våldtagen igen och så la jag på mig de 10 kilo som jag gått ned igen....men nu är jag lyckligt gift och inte alls stressad så nu går det finfint =D
    Ojdå, dina extrakilon har visst saker att berätta...

Vad glad jag blir för din skull nu, lycklig är vad som gäller :D

• Estelle
    Jag väger 57 och är 164 cm, jag skulle vilja få bort några cm från min midja (74 cm).
    Kanske ingen övervikt (än) men jag vill slimma till kroppen.
    Förresten kan jag inte gå på olika dieter som GI och LCHF.
    Visst kan jag följa några små regler som promenera tre ggr i vecka och ta inte för stora portioner men när jag inte för äta vad jag vill så blir jag "galen" :) 
Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013