Kom i form sommarbrudar 2013
Hänger gärna med här, behöver inte gå ner så mycket, men vill gärna få bort magkulan som har blivit efter 2 barn....några bra tips på magövningar?
Hänger gärna med här, behöver inte gå ner så mycket, men vill gärna få bort magkulan som har blivit efter 2 barn....några bra tips på magövningar?
Är 154 cm lång
Nuvarande vikt: 50kg
Målvikt: 47-48kg
Jag vill gå ner ett par kg för att nå min vikt som jag trivs bäst med. Vill bli av med *bebismagen* och få in lite rutiner på att träna.
Tänkte köra igång på gymmet nästa vecka när semestern är slut och jag kan träna innan/efter jobbet. Försöka träna minst tre ggr i veckan iallafall.
Åååh jag är så glad, insåg att gymmet jag tränar på (fitness24seven) ska starta ett gym med gruppträning dock inte förräns till våren, men ändå...
Ska bli så kul! Just nu försöker jag komma igång med vanliga gymmet, men det går trögt...har mycket på jobbet just nu och vet inte riktigt hur veckorna ser ut.
Tänkte försöka träna nån timme idag då jag har lite dötid på dagen mellan jobben. Har dock ett ben som inte är ok, har ett jobbigt åderbråck som gör att jag får ont i benet, om jag överanstränger det, men då får jag väl träna mer styrka istället