Inlägg från: Fröken Finemang |Visa alla inlägg
  • Fröken Finemang

Kom i form sommarbrudar 2013

Vi har bestämt oss för augusti 2013 eller ev 2014. troligtvis blir det 13 o då är det HÖG TID att börja loosa lite i vikt. Mna kan säga att bröllop, är en riktigt bra kick att bli av med iaf några av mina alldeles för många kilon =) 

• Fröken Finemang

jag ska gå ner inför bröllopet, o ju mer som vet om det ju mer hjälp kan jag få.

jag har en "julutmaning" på facebook som började  1 juli, o är slut vid nyår,
    och vi slutet av den utmaningen ska jag träna rätt och två gånger i veckan, äta bra och gå ner 5 kilo. (skulle kunna bli 15) men jag är svinnöjd om jag bara tränar rätt. o gått ner 2 kilo :)

tänker inte beställa kläningen förrän det är 2013 så tills dess ska jag väl försöka, gå ner en hel del, även om jag inte ätnker vikthetsa. o det känns bra!

• Fröken Finemang
    Grodprinsens brud skrev 2012-08-08 19:23:33 följande:
    Vad är det för utmaning? Blev lite nyfiken! Utmaningar är roligt! Funderar på att utmana mig själv att ta på löpardojorna och ut och spring (lunka/jogga) 6,5 km per vecka, det har jag en perfekt runda för här hemma... Men hittills har jag svårt att få till den där timmen ens på helgen. men det klart, vill jag så kan jag =) MOTOIVATIONEN VAR ÄR DU?!
    förlåt, har inte sett förrän nu. 
    gå in på www.sjuttiopannorsbloggen.wordpress.com
    i en av flikarna ser man då "JULUTMANINGEN"- där man kan läsa mer om utmaningen 
  • Fröken Finemang

jag har semester nu, åker till kreta en vecka på fredag, så när vi kommer hem ska jag oc sambon gemensamt gå till viktväktarna och skriva in oss. 
    då är planen att vi ska vara med o väga oss där första fyra veckorna för att sedan eventuellt byta medlemsskap och bara väga oss där var 4e vecka.

sambon tycker att han vill gå ner inför bröllopet och jag ska gå ner för att jag ska gå ner.

jag har frågat sambon så mnga gånger om vi inte ska gå tillsammans på vv men han har inte haft lust, å då blir det svårare för mig. men nu har han "växt" ur förlovningsringen så nu är han ganska motiverad, vilket är så skönt för mig Glad 
    vi gifter oss i augusti 2013, så vi har lite tid på oss att gå ner =) 

Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013