Inlägg från: Juli2013 |Visa alla inlägg
  • Juli2013

Kom i form sommarbrudar 2013

Åh jag har gett mig den på att komma i mitt livs form tills nästa sommar! :) Jag följer dock inte någon diet utan försöker mer hitta en livsstil.... äter lagom av allt, inte för stora portioner, mycket grönsaker och fisk, och inte så mycket sötsaker. Skippar fikat på jobbet t.ex. Vi lagar delvis middagar efter ICAs Billiga veckan och det är väldigt varierat och ofta nyttigt, så det är ett litet tips! ;)

Däremot så har jag börjat träna regelbundet sedan början av sommaren, och det tror jag är en nyckel! jag går minst 30 min varje dag (till och från jobbet) samt går på en timmes TRX på gymet varje måndag, och det kan jag verkligen rekommendera, jag ser verkligen resultat!! Det är ett riktig tjobbigt pass och första gången jag var där trodde jag att jag skulle spy, men sen har det blivit bättre och bättre. Man går verkligen igenom hela kroppen och tar ut sig ordentligt plus att man tränar kondition, har fått en jäkligt stark mage och sambon har kommenterat att jag blivit fit!!

Sedan går jag på minst ett pass till i veckan, något core-pass t.ex.
    pepp pepp pepp!! :))

• Juli2013

alltså, en diet, t.ex. LCHF, kan förstås också vara en livsstil! men för mig har dietar mest fungerat kortvarigt och jag tror jag har svårt att leva efter en diet i det långa loppet :)

Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013