Inlägg från: Brudiframtiden |Visa alla inlägg
  • Brudiframtiden

Kom i form sommarbrudar 2013

Hej! Får man vara med här? Gifter oss 31 augusti nästa år. Kom igång kanon med träningen i våras men sen kom semestern och sedan dess har det varit si sådär med både kost och träning...Måste hitta motivationen igen! Är inte speciellt överviktig men jag vill formtoppa mig och bli av med min tråkiga mage...

Bloggar om lite allt möjligt om nån vill läsa...

http://www.mammanshorna.blogspot.se/

• Brudiframtiden

Ska kanske nämna att jag äter vanlig mat men drar in på kolhydrater. På jobb (jobbar också i förskola som ngn annan här) äter jag av kött, sås och tar max en liiiten potatis och har sen med mig sallad och keso och äter till...funkar bra för mig....men i ca 10 veckor nu har jag fuskat med typ....allt...Fick bra resultat från mars-juni (har bild om ni vill se...)men nånstans på vägen försvann motivationen...

• Brudiframtiden
    emzerus83 skrev 2012-09-15 11:09:16 följande:
    Jag var på gång tidigare under våren/sommaren sen vart jag sjuk i drygt 3 veckor o tappade allt :( sen har jag haft svårt att komam tillbaka. Äter ganska bra vad gäller frukost, lunch o mellanmål (jobbar på förskola)... men har tyvärr tagit upp mitt godisätande igen...:( att det ska vara sååå gott med lösgodis! suck!

Började träna lite kondition i veckan o droig på mig en förkylning...igen. Det är nackdelen med att jobba på förskola, jag drar på mig alal möjliga sjukdomar o träningen blir lidande :(

Som tur är gifter vi oss inte först nästa sommar o jag har ca 8 kg kvar att gå ner så det borde jag ju hinna om jag bara skärper mig!!!
    Jag jobbar också i förskola!!!! Tycker det e jobbigt ibland att man inte kan väla själv vad man ska äta....Jag hade semester och då tappade jag...det e 9 veckor sedan...:-/ HU! Får försöka komma igen och hitta ny motivation!
  • Brudiframtiden

Här går det sådär... Motivation kom och ta mig!!!! Jag är beredd och väntar otåligt...Gäller väl bara att bestämma sig. Jag vet bara inte när jag ska lyckas göra det ordentligt...Har blivit väldigt sporadiskt den här hösten...

Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013