• fasit

Kom i form sommarbrudar 2013

Jag har redan gift mig men behöver komma i form till bröllopsresan. Ok att hoppa in här? Mitt mål är att gå ner några kilo, typ 3-4 och få lite större/fastare/synligare muskler. Kör på styrketräning och normalt hälsosam kost typ:)

• fasit
    Brudiframtiden skrev 2012-09-15 08:10:40 följande:
    Ska kanske nämna att jag äter vanlig mat men drar in på kolhydrater. På jobb (jobbar också i förskola som ngn annan här) äter jag av kött, sås och tar max en liiiten potatis och har sen med mig sallad och keso och äter till...funkar bra för mig....men i ca 10 veckor nu har jag fuskat med typ....allt...Fick bra resultat från mars-juni (har bild om ni vill se...)men nånstans på vägen försvann motivationen...
    Motivationen är det svåraste tycker jag med. Antingen så är man motiverad och "sköter sig" eller så fuskar man och tappar allt..sån är jag i alla fall...allt eller inget! Just nu är jag faktiskt i något mellanstadie..jag är motiverad vad det gäller träning men fuskar lite med maten.
  • fasit

Läser era tankar och jag måste säga att jag känner igen mig. Jag är gift, men ska på bröllopsresa i dec/jan så jag har försökt att komma i form. Träningen går jättebra, men maten inte lika bra...det är tråkigt att det ska vara så svårt att motivera sig till att bara äta det som kroppen vill ha och inte det som hjärnan vill...
    Hur gör man?!

Svar på tråden Kom i form sommarbrudar 2013