• Sara 120707

Första bilderna!! -Sara120707

Nu sitter vi åter hemma med en kopp te och härliga praliner vi fick som bröllopspresent!

Efter vigsel, fotografering och bröllopsmiddag igår så är vi lite matta

Allting blev underbart och middagen på drakamöllan( www.drakamollan.se ) var bortom ord!

Ville dela med oss av de första bilderna vi fått av fotografen (ligger i de första inläggen)

Hoppas alla får en lika underbar dag som vi fick! Nu ska vi ladda batterierna inför släktfesten nästa söndag...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-07-02 22:29
    Jag vill även passa på att varmt rekommendera våra två fotografer som tog dessa härliga bilder.
    Stefan ( digitaliz.se , www.facebook.com/media/set/&type=3#!/pages/Digitalizse/184494364923031)
    &
    Bente ( bentesfotografi.se , www.facebook.com/BentesfotografiHalmstad/photos )
  • Svar på tråden Första bilderna!! -Sara120707
  • vinterfrost

Jättefina bilder!! Massa grattis :)

• Imke1977
    Sara 120707 skrev 2012-07-01 18:41:58 följande:

Den här bilden va ju bara helt fantastisk! Stort grattis !
  • Sara 120707

Tack allihopa!!

Vi är så nöjda med hela dagen och allting!

Imke1977:

Ja, hade någon sagt åt mig att den bilden tagits i Sverige hade jag nog bara skrattat åt dem, hihihi

• passionsblomman

Åååå vad kul att få se!

Herregud vad fina ni är och jag bara älskar blåset i slöjan! Kanonfina bilder med skön feeling! Och GRATTIS din gamla BT-räv!

Det är svårt att vara modig när man är ett mycket litet djur
  • Sara 120707
    passionsblomman skrev 2012-07-01 23:44:47 följande:
    Åååå vad kul att få se!

Herregud vad fina ni är och jag bara älskar blåset i slöjan! Kanonfina bilder med skön feeling! Och GRATTIS din gamla BT-räv!

Tack !!

Kan inte riktigt se mig mätt på dem, sitter bara o tittar på dem o fånler hela tiden!

• Tokig

Grattis! Vad mycket kärlek det är i bilderna!

Svar på tråden Första bilderna!! -Sara120707