• JennyO

Nojjig =(

Nu börjar mina bröllopsnerver göra sig påminda...

Vi har ca 3 veckor kvar på svarstiden till vårt bröllop och idag saknar vi ungefär hälften av de inbjudnas svar =(

Vad gör man om de inte svarar? Kan/ska/får man påminna eller man bara utgår från att de inte kommer? Vad gör man då om de kommer iaf, och man inte räknat med dem i dukning, mat m m?

Hur har/hade ni gjort?

• Svar på tråden Nojjig =(
  • majemma

Vi har en vecka kvar till sista svarsdatum och har också fått svar från ca hälften. Jag tänkte att vi avvaktar till ca en vecka efter OSA och sedan hör av oss till de som inte svarat. Många svarar inte förrän sista dagen, så jag tror inte att vi behöver vara oroliga ännu. Men visst blir man otålig när man väntar. Glad

• Oniq

Av någon skum anledning så är det många som väntar till sista dagen med att svara. 3veckor kvar och 50% som svarat är rätt bra siffror :)

Vi skickade ut en liten påminnelse i form av knasig trailer 1vecka innan sista OSA, det tog skruv :) Det finns en del som tror att de lämnat svar fastän de inte har det, andra räknar sig som självklara (så de tror att de inte att de behöver lämna besked då det är såååå självklart att de kommer)  ..och så finns det de som har svårt med att komma ihåg datum och därför missar att svara i tid.

:)

Nördbröllop FTW rpgwedding.buu.nu
  • JennyO

Jag tycker att det är jättemärkligt att man inte svara direkt eller iaf snart efter att man fått en inbjudan till bröllop eller liknande. Ofta vet man ju att eller om man vill gå och om man är ledig just det datumet...

Får väl försöka ha is i magen en stund till då, sen hittar jag nog på ett kul sätt att påminna...vill ju trots allt att så många som möjligt är med och delar vår dag =)

Svar på tråden Nojjig =(