morgongåva till honom..
Hakar på tråden, och hoppas på fler tips! Kan nämligen inte komma på vad jag ska ge till min :)
Min vän gav sin blivande, nu mer make, en weekendresa som de skulle utnyttja längre fram i sitt äktenskap :)
Hakar på tråden, och hoppas på fler tips! Kan nämligen inte komma på vad jag ska ge till min :)
Min vän gav sin blivande, nu mer make, en weekendresa som de skulle utnyttja längre fram i sitt äktenskap :)
Putt och puff, fler förslag?
Fast min blivande make är lite knepig. Egentligen är vi båda två det!
Frukost på sängen massage och sånt gör vi för varanda då och då utan kuponger. Det hör liksom till i vårt förhållande att man ger massage om nån är stel/har ont samt överraskar med frukost/fika.
Sedan är vi väldigt hemmakära och gillar inte att vara hemifrån längre stunder. Vi bor i ett paradis!
Jag tar tacksamt emot smycken och sånt, men han anser att det är onödigt för honom. Han har många olika nördiga intressen, men som morgongåva vill jag ge honom nåt "lyxigare" som varar länge, men som inte är för mycket "leksak" (han spelar mycket både dator och tv-spel tex). Det står ju helt still! Och tiden den går.. snart är det dags, så att beställa känns riskabelt.. Kommer kanske fram itid.. :I