Filma vigseln?
Vi hade en släkting som filmade. I början av vigseln är jag knappt med, han filmar bara brudgummen. Halva vigselakten är inte heller med, för han "blev så trött i armen" då. Vi trodde han skulle ha stativ med sig, men det hade han inte. Han skulle stå längst bak och filma för att få med allt och alla gäster, det var en ganska liten lokal, men av någon anledning så satt han istället på andra raden så han fick inte alls med allt som var tänkt. Dessutom andas han högt genom hela filmen, han liksom flåsar lite i bakgrunden av hela ceremonin. Så där kul. :P Men samtidigt älskar både jag och min man filmen. Vi har sett den flera gånger sedan bröllopet och ryser varje gång. Tycker det är underbart att kunna återuppleva vigseln om och om igen, trots alla missar med filmandet. Bäst av allt är att se hur lyckliga vi är och att kunna se och höra solisten framföra musiken. Vi är jätteglada att vi hade någon som filmade, men vi önskar att vi hade garderat oss genom att be någon mer göra det, så det kanske hade blivit som vi ville. ;)