Bjuden på väns bröllop..
Helt sjukt så oförskämda folk kan vara. Dom borde skrivit.. Ni är välkomna att BETALA FÖR VÅRT BRÖLLOP :) i inbjudan istället hade varit mer ärligt
Dom måste ha missförstått konceptet med kuvertavgift över huvud taget. Och om man iuvnte har råd att betala lokalen så får man väll välja en billigare lokal och musik från spotify eller cd. Hemmalagad tårta och billigt bubbelvatten. Det är väll inte det "flådiga" som gör bröllopet. Speciellt inte om man själv inte har råd att betala för det.
Kuvertavgift - där mat och dryck till maten ingår köper jag.. men detta är sanslöst oförskämt. Är det för att kunna visa fina bilder från deras underbara bröllop eller? Håller med dom andra förstår att ni inte går. Någon skrev se till att låta henne veta att tänket inte är rätt.. jag är sådan som person att jag bara "måste" försöka få folk att förstå.. hahahha även om det ibland / ofta är ett döfött arbete.. er markering att ni inte kommer ger säkert rätt budskap och jag misstänker att det säkerligen är fler än ni som ifrågasatt detta och kanske tackat nej.
Hahaha 900 kr / två personer för tacos, gräddtårta och kaffe.. - tror snarare ni bidrog till klänning, ring, resa också hutlöst helt enkelt.. jaja man upphör aldrig att förvånas över folks beteende.
.