Blivande fruar 2014
Hej hej går med i denna grupp ist :) tanken är bröllop sommaren 2014. Jag vill nog i början på juli men vi får se vad sambon säger :)
Hej hej går med i denna grupp ist :) tanken är bröllop sommaren 2014. Jag vill nog i början på juli men vi får se vad sambon säger :)
Vad ska ni ha för "typ" av bröllop då? :)
Men va dum den är, går inte att lägga till fler bilder..
Har ni funderat nått på budgetar o de?
jag funderar på det här med klänning om ja ska gå o prova lite modeller jag gillar o sen beställa från nätet...
Jag vill också ha ett väldigt stort och pampigt bröllop, men det behöver inte betyda att det blir dyrt heller ;) Som jag sagt innan så skulle jag ta mycket från naturen till dekorationer.
Så idag när jag var ute med hunden så plockade jag med mig lite fina löv och några äpplen. Jag blev väldigt nöjd så detta kommer verkligen få stå som dekoration på bröllopet =)
Tack, antingen i slutet av september eller i oktober, det lutar mer åt oktober. För jag tycker inte att det är tillräckligt höstigt ute nu. Vi blev tillsammans den 18 januari så då vill vi gärna gifta oss den 18e och den 18e är på en lördag i oktober 2014 =) Då måste jag testa "frosta" dem, doppar man dem i vatten eller nåt o sen rulla i socker?
Hmmm... kunde inte citera.
Thistime.. vi har också hamnat på ca 80000 vilket är alldeles för högt för oss egentligen. MEN då är ringarna en ganska stor del av den budgeten så jag vet inte om vi ska lägga de utanför haha, för att komma ner i totalsumma.
Ponduss.. låter bra med att ni kan komma undan rätt billigt med så "tunga" poster!
Det här med fotograf alltså, nu har jag kollat med tre olika och fått väldigt varierande svar. En ligger runt 25.000 och en annan runt 10.000 och den tredje nånstans mittemellan. Jaha, det gjorde mig ju inte klokare direkt och i vår budget, när man är tveksam, känns det som en väldigt stor post. Vi hade nog kunnat sträcka oss till ett gäng tusenlappar men 25' känns väldigt mycket. Någon som har tips i Stockholm?
Vad gäller klänning har jag inte bestämt någonting än. Ena dagen funderar jag på att sy upp en klänning och andra dagen funderar jag på att springa i butiker och leta reda på en. Ena dagen drömmer jag om en spetsskapelse och andra dagen om en knälång coctail/50-tals variant. Så sjukt svårt att bestämma vad man vill ha!