Inlägg från: Förälskade |Visa alla inlägg
  • Förälskade

Blivande fruar 2014

Hej! Vi har inte riktigt bestämt år eller datum men när vi pratat lite löst om bröllop så ser det ut att bli hösten 2014! Vill vara ute i god tid själv för att kunna hålla nere kostnaderna så mycket som möjligt, vill ha ett bröllop som känns dyrare än vad det egentligen är. Det som rä bestämt är iaf att gästlistan kommer ligga på ca. 50 personer och att det blir september då augusti räknas till sen sommar oktober är en för osäker månad med vädret och sen så är det ju vinter ;)

Det roliga är att även om min sambi inte riktigt vill prata och planera så mycket så är det han som har valt att det ska bli höstbröllop! Och han vill att det ska vara viktorianskt inspirerat. Mycket man har att säga till om där;)

• Förälskade

Har ingen aning om vad vi ska ha för mat, buffe är ju en fördel med att gästerna börjar prata med varann när dem ska hämta maten, men jag vill iaf ha kött! Tårta kommer beställas och sen kommer vi nog ha nattamat i form av smörgåstårta. Min sambos mormor är duktig på sådant.

Någon som har tips på vart man kan hitta bra lokaler? Vill ju bara ha en lokal så att man kan fixa med maten och drycken själv. Jag bor i Landskrona och det är jätte svårt att hitta.Ochför mig är lokalen jätte viktig.

Svar på tråden Blivande fruar 2014