Blivande fruar 2014
Hej tjejer, Vi förlovade oss förra veckan och har börjat tänka på ett bröllop under 2014. Inget datum sagt, kan tänka oss maj-okt. Vi har tidigare pratat om att gifta oss på öland eftersom vi båda har spenderat våra somrar där, men det känns så omständigt så vi bestämde oss igår för att glömma den idén. Förmidligen blir det vigsel och fest i bromma (sthlm) där vi bor, eller ekerö. Som barn drömde jag om att få gifta mig i värmdö kyrka, så det kan hända att vi hamnar där också ;). Just nu tittar vi efter lämpliga lokaler, så om någon har förslag på ovan nämnda platser tas det tacksamt emot! När det gäller budget så är jag fram och tillbaka. Vi skulle kunna ha ett bröllop i 100k kr-klassen men det vill vi helst inte. Vi vill köpa hus el lägenhet strax efter bröllopet och det är ju inte direkt gratis. Jag har kikat på precis samma spetsklänning som ponduss visade tidigare i tråden. min m2b är polis och vill väldigt gärna ha deras paraduniform, så jag måste tänka på att klänningen ska passa med den också...