Inlägg från: 141004 |Visa alla inlägg
  • 141004

Blivande fruar 2014

Heej på er! Slänger in mig själv i denna tråd, 2014.. Säger som tidigare, känns som evigheter.. Såg ett program en gång tjejen körde på som tusan, killen frågade " hallå får jag vara med?" Svaret blev " jag har planerat mitt bröllop i hela mitt liv, den sista pusselbiten var du" Sant, för många av oss är det så, man har ju redan en plan i huvudet.. Det är nog lätt att det blir .. Mycket.. ;) 4 oktober 2014 är dagen vi har ringat in i vår kalender. :) någon mer? Apropå ring-check! Börjat fundera på inbjudningarna..-vad ska ni sätta för kod på gästernas klädsel?

• 141004

Sandrajavisst: det tycker jag absolut är ok:) ska ni ha något spec. Tema? Vi har köpt ringen men jag är lite tveksam.. Tror det är ett smart drag att boka kyrkan så snart som möjligt., har man siktat in sig på en speciell är det ju synd om den bokas av någon annan..:/

• 141004
    MH2014 skrev 2012-12-02 21:37:27 följande:
    141004 - välkommen! Vi har 141011 som andra alternativ ifall planeringen spricker för första handsvalet, som är december.. Så vi kommer nog kunna utbyta lite höstiga/vintriga idéer :)
    Åh! Ja det kommer vi verkligen kunna:) Vad kul!
    Jag har inte läst allt tillbaka i tråden, får ta en titt, har ni satt färger o så?
  • 141004
    MH2014 skrev 2012-12-03 09:02:34 följande:

Har inte skrivit ut så mycket då det beror mycket på vart vi väjer att lägga vigseln. Om det blir restaurang eller lokal. Hur mycket kan får ändra/smycka osv.. Men vi har ju givetvis tankar :)

tanken är att färgerna/temat ska vara: vit, ivory, silver, midnattsblå och spets.

fick dock nys om ett hemligt släktbröllop som sker snart, och dem skulle ha blått och silver,,,,så får väl se vilken typ av blå de använder och hur de smyckar. Så det inte blir liknande det vi tänkt,,inte för at vi vill byta men :(

Har köpt lite saker redan, sååå spännande! pyssel till dukning och bordsplaceringen, m2bs slips och näsduk, och en sexig outfit till natten eller dagen efter :)

Vi ska inte ha en fest utan planerar en riktigt fin och välsmakande middag på ett par timmar!!

Åh! förstår, inte kul om de har samma som ni tänkt att ha..:S Vi har precis släppt temat & årstiden just pga samma orsak.. Nu nya tag :) visst man kan ju inte vara helt själv med sin idé men känns som copy copy rakt av när det blir för nära & snarlikt..
    Bra med att handla lite saker då & då, det gör vi med, och samlar i en kartong :)
    Hur många gäster har ni tänkt?
  • 141004
    Pia88 skrev 2012-12-03 09:47:27 följande:
    Efter att ha följt med tråden en tid så hoppar jag in.

Bröllopet är planerat till juli 2014 för 40-50 personer med kyrklig vigsel och fest på ett ännu inte bestämt ställe.
    Färgtema troligen rosa och grönt med vitt som bas.

Pejlar läget ännu med klänning, ring, blommor etc. Google är min bästa vän Flört
    Vad skulle man gjort utan google..& BT ;) Facebook ligger i lä just nu ;)
  • 141004

Hej på er alla:) Åh jag är så förväntansfull just nu, idag kommer min kinaklänning! /ebay Beställde 27juni, skickades 1juli.. Vi har också gjort så, handlat lite då och då för att fördela ut kostnaderna, blir ju en hel del som återstår på slutet ändå, oktober 2012 köpte vi den 1a saken; ringen, sen har det bara rullat på, har känner mig smått galen ett tag då det varit så låååååång tid kvar, men jösses vad fort tiden gått nu är det ju snart 2014.. :):)

• 141004

Åååh den är över All förväntan! 900 kr totalt inkl underkjol. Skräddarsydd efter mina mått, helt otroligt! Många lager tyg, välarbetad! Har inga bilder på den ännu med mig i men jag slänger in bilden ifrån ebay sålänge;

Svar på tråden Blivande fruar 2014