Inlägg från: Monja |Visa alla inlägg
  • Monja

Blivande fruar 2014

Hej!!
    För mig blir det bröllop i maj 2014 och det känns jättespännande men grymt långt fram. Hoppas tiden går fort. Hur går det med er planering? Någon som ska gifta sig i Stockholm?  

• Monja
    aminis skrev 2012-12-19 20:53:00 följande:
    Monja: vad kul! Jag gifter mig i augusti i Stockholm och ja visst känns det som att det är väääldigt långt kvar.. Men som någon skrev tidigare: nästa år kan vi säga nästa år :). Var i Stockholm ska ni ha ert bröllop?
    Hihi, du har helt rätt, snart är det bara att säga "nästa år". Vi har itne bokat kyrka och herrgård/slott/lokal än, men vi funderar nog på att ha det lite utanför så man kan ta fina naturbilder. Är ni klara med kyrka och lokal?
  • Monja
    Heltillhalv skrev 2012-12-20 00:04:22 följande:
    Jag har följt tråden ett tag nu Men nu hoppar jag in här ist, vi bestämde typ datum ikväll! Blir i juni månad... Så imorn tänkte jag ringa bygdegården vid vår kyrka och kolla upp den närmre! Började med gästlistan oxå, vi är typ 45pers i bara familj/närmsta släkten....galet ju! Har dock lite ångest då jag inte har ngn som jag känner på en gång att "HON" ska va min tärna :( Har liksom tappat kontakten med de flesta, och det är ingen som jag direkt tycker/tror att den klarar tärnuppdraget bra... Men det är ett tag kvar..... Säger man typ "maid of honor" i sverige? Vill kanske ha en som är huvudtärna och sen en annan som inte har så mkt ansvar...

Förstår precis hur du känner...har också tappat kontakten med många kompisar när jag flyttade hemifrån och den man trodde skulle vara tärna kommer nog inte vara det. Tur iaf att jag har min syster så jag har en tärna iaf :)

När i juni kommer ni gifta er? Har du tema för ditt bröllop?

• Monja

Roligt att du ska kolla med SMHI, jag gjorde samma sak för att undvika så mycket regn som möjligt och svaret var maj månad. Vilket datum i maj det regnar minst vet jag inte :P

Svar på tråden Blivande fruar 2014