Blivande fruar 2014
Hoppar in här hos er! Vår förlovning är visserligen bara två veckor gammal så vi har inte hunnit så långt i planeringen men vissa av er verkar mer eller mindre redo snart Vi började direkt med att skriva en i dagsläget aktuell gästlista för att kunna räkna ut en ungefärlig budget. Det är ju knappast billigt att gifta sig om man säger så....galet dyrt ju!De senaste 6åren har vi varit på mängder av bröllop i alla möjliga teman och prisklasser. Alla har varit fantastiskt trevliga och fina på sitt sätt och det har gett oss en fingervisning om hur vi vill ha vårt bröllop. Nästa steg för oss är att hitta lokal både till vigsel och fest eller helst ett ställe där vi kan köra rubbet. Vi vill ha klassisk 3-rätterssittning men har lite förslag på mattema och vill därför kunna fixa maten "själv" och då försvinner större delen av de finare lokalerna i vår närhet.Givetvis har jag börjat snegla åt klänningarna men jag har minst 10kg (helst 15) att vi av med innan nästa sommar/höst så det får vänta lite. Vill ju spara lite av det roliga dessutom På söndag blir det bröllopsmässa och då ska vi väl även kika lite mer på ringar. Min fästman (hihihi ) friade med en fin silverring så att vi sen tillsammans kan välja ut de riktiga ringarna. Denna ringen kommer jag dock behålla men bära på högra handen istället när den nya anländer.