Blivande fruar 2014
Här är en till brud :) Den här sidan är ju grym! Jag har köpt boken "Allt om Bröllop", den kan jag rekomendera att köpa. Den har hjälpt mig mycket även om man hittar mycket på internet.
Vi har tänkt gifta oss i Juli 2014 och jag håller på med budgeten, jag har ringt samtal och kollar upp saker bara för att få veta vad allt kommer att landa på så vet vi hur mycket vi måste spara.
Det är jag som håller i planerna, fästmannen lyssnar bara och säger att jag får göra som jag vill så länge jag är nöjd. Och han har förbjudit mig att bli stressad och bli galen (vi får se hur det går med det närmare bröllopet)
Det är iaf väldigt skönt att ha börjat planerna med bröllopet även om det är långt kvar. Vi har sagt att vi ska hålla det hemligt fram till sommaren och då kan vi börja berätta för folk. Han har berättat för sin mamma och jag har berättat för en av mina vänner som kan hjälpa till med planering, budgeten och bolla olika idéer, hon är grym på det! :)
Dock har jag ett problem, i orten där vi ska gifta oss finns det bara två konditorin och det är ingen av dom som vill göra våran bröllopstårta. Min fästman är nämligen matallergiker och det får tex inte vara ägg eller nötter i tårtan. Jag känner mig lite smått panikslagen för jag vill inte stå och göra en tårta för 65 personer själv! Jag vet att det är 1½ år kvar, men jag blir lätt stressad över saker och ting! Min kompis lugnade ner mig och sa att vi ska lösa det och hon kände en som var bra på att dekorera och göra tårtor.
Det är enormt mycket att göra och planera! Det jag är 100% säker på är vart jag ska fixa håret och köpa blommorna. Resten kan ändras, men vi har lite riktlinjer. Det ska vara så billigt som möjligt men ändå så bra som möjligt!