Inlägg från: xMariax |Visa alla inlägg
  • xMariax

Blivande fruar 2014

Vi tänkte också gifta oss 2014!   Under sensommar/höst nån gång, med medeltidstema eftersom att vi båda älskar medeltid/fantasy.

• xMariax
    HubbaBubba skrev 2013-02-16 16:26:34 följande:
    Välkommen Glad Roligt tema Glad
    Tack! Ja jag hoppas att vi får till det bra och att gästerna inte är allt för inskränkta bara. Skulle inte vara kul om alla kommer klädda i kavaj. Vi tänker inte kräva att de klär sig tidsenligt men vill åtminstone att de inte har för fina moderna kläder (som kavaj eller balklänning..)..
  • xMariax
    Bamsemums skrev 2013-03-04 17:19:54 följande:

Efter att ha bestämt datum och bokat kyrka har jag börjat tveka över datumet! Vi tog 19 Juli och hoppas på att vädret är fint då (eller iaf dugligt). Största anledningen var att de flesta har semester då och har större möjlighet att komma på bröllopet (vissa kommer att åka några mil).
    Men nu har jag fått lite smått panik, ska vi ta i Juni ist? eller Augusti? Eller tidigare i Juli? Jag vill ju gärna ha okej väder! Det känns som ett lotteri...

Det där känner jag igen! Först ville vi ha ett vinterbröllop, sen sa vi att vi skulle gifta oss den 28 juni, sen ändrade vi oss till 11 oktober.. Nu är det däremot bestämt att vi gifter oss den 24 maj.
  • xMariax
    Bamsemums skrev 2013-03-04 20:30:39 följande:
    Hur klarade ni av att bestämma er? Det känns omöjligt att bli 100% nöjd med datumet faktiskt! Något som är lite kul är att det är min namnsdag den 19 Juli också (det kom vi på efteråt vi hade bestämt det datumet)
    Jag vet inte riktigt.. Det var bara magkänslan..
Svar på tråden Blivande fruar 2014