MH2014 skrev 2012-10-08 20:39:00 följande:
PoS - ja lite ångest, samtidigt som vissa poster känns för tidigt att "bestämma" redan nu,,,för oss, menar inget illa mot dem som har väldigt god framförhållning. Men jag kan tyvärr vara ombytlig ;) va roligt med vinterbröllop-vi står i valet och kvalet och velar mellan lite olika datum mellan oktober-januari, alla 2014 då! Vilket datum har ni? Jag är inne på bukett med kottar el dyl oxå funderingar på en tygbukett, då jag inte vill "spara" min bukett och känns lite bortkastade pengar, hmm...
Vi ska gifta oss 25 januari 2014 så vi är ju bara lite mer än ett år bort. Jag är dock som du, ombytlig. Det som kan kännas helt rätt idag kanske känns jättekonstigt i juni. Så jag tänker samla på mig så mycket inspiration som möjligt och sen sålla bort det som inte känns bra när det börjar närma sig.
Jag tänker att sommaren blir en bra tid för att pyssla saker och ting som behövs till inbjudningar och annat i pappersväg. Klänning väntar jag med tills nästa höst, likaså ringen. Vi har tänkt att min kära mor ska laga maten och hon sa att hon gärna ville så vi ska testlaga mat i vår. Tårtan likadant. Jag tänker mig en dukning i sann loppis-anda med blandade dekorationer i samma färgtema. Vårt tema är blått, silver och vitt.
Det gäller väl att boka sånt som kan ta slut eller som man måste vara ute i god tid för att få rätt. Typ hårstudio, fotograf, lokal etc. Men det är ju inte heller nåt man faktiskt kan "ta på".
Haha, jag vet inte. Jag planerar och planerar och planerar och sen kommer jag på att det är ett tag kvar. Sambon och jag har intressanta diskussioner lite titt som tätt så att vi båda är med på vad vi vill ha. Jag drömmer och sambon hejar på/bekräftar/bromsar där det behövs.