Inlägg från: Lindlund |Visa alla inlägg
  • Lindlund

Blivande fruar 2014

Hej på er!

Får jag hoppa med er här i tråden?

Av mig blir det fru den 4 januari 2014! :) Vi har faktiskt redan varit och beställt våra ringar. Ja det blev beställt tre stycken då vi ska byta ut våra förlovningsringar.
    Det blir en kyrklig vigsel med fika efteråt i församlingshemmet för vänner och släk som vi inte träffar så ofta och sedan blir det middag på kvällen för våra närmaste vänner och släktingar på ett vandrarhem som vi hyrt där våra gäster också kan sova över om så önskas. :)

• Lindlund
    Marione skrev 2013-06-22 22:58:40 följande:
    Lindlund - Vad mysigt det låter med att ha ett helt vandrarhem för sig själv och så att alla kan äta frukost tillsammans morgonen efter. Låter underbart!
    Ja, vi tyckte att det skulle vara mysigt men jag kan lova att det inte har varit några glada ord från våra närmaste. :( Det var så illa att vi tänkte byta datum ett tag...  Men nu har vi bestämt oss för att vi ska köra ändå! Passar det inte dem vi bjuder behöver dem inte närvara har vi sagt!
    De flesta tycker att det ska bli väldigt mysigt i alla fall att få sova över och jag och min blivande tycker det ska bli skönt att kunna öppna presenter på morgonen när vi äter frukost tillsammans med våra gäster Skrattande

Lycka till med alla era planer och ett gott tips är att försöka sprida kostnaderna så mycket ni bara kan!
  • Lindlund

Oj, längesedan jag var här inne nu. Våra planer fortskrider framåt och om två dagar är det bara 5 månader kvar tills vi gifter oss! Kyrkan och lokalen är bokad, likaså catringen och tårtan. Inbjudningarna är utskickade och mina kläder är så gott som klara, väntar på beställda skor och korsett och sedan är det bara ändringarna på min klänning kvar. Jag kämpar dock med min vikt så klänningen kommer nog vara ett projekt in i det sista. Det känns det som om vi har koll på det mesta vilket är väldigt skönt! :)

Var inte rädd för mörkret, ty ljuset vilar där
  • Lindlund

amerika - Vi gifter oss 20140104. Det är verkligen inte lång tid kvar och det känns så himla spännande! :) Det är säkert en massa som vi glömt eller inte tänkt på ännu, men jag försöker leta efter all information jag bara kan och än så länge är det inget som jag kan komma på som vi glömt att fixa med så här långt. Jag bara längtar efter att det ska bli januari nu! :)

• Lindlund

124 dagar kvar här, nej då jag räknar inte heller! ;)

Amerika - Vad härligt att du ska få träffa honom och att du får ta del av hans kultur! :) Det måste verkligen kännas jätte bra?!

Svar på tråden Blivande fruar 2014