Blivande fruar 2014
Hej allihopa!
Jag och min Mr Right har lite funderingar på att gifta oss den 9:e augusti då det skulle innebära att vi gifter oss på våran 1,5 års dag. Om exakt 10 månader alltså. Vi har än så länge inte bokat något, men så fort jag får klartecken från min m2b så ska jag boka kykan. Det enda jag inhandlat än så länge är inbjudningskorten, passade på då de hade utförsäljning på gallerix här i stan.
Jag kommer laga all mat, baka tårtan och binda buketten helt själv då vi satsar på ett budgetbröllop. Vi kommer att ha festen hemma hos mina föräldrar(så länge det är okej för dom) då det finns massor av plats på baksidan.
Vi kommer köpa relativt billiga ringar(förlovningsringarna är i stål så vigselringarna lär bli i stål också).
Det som kommer att kosta är kläderna och buffématen men jag tror nog allt blir bra ändå.
Vi kommer bjuda ca 23-25 personer.
Det enda jag är lite orolig för är att min mamma inte gillar min m2b, så kommer säkert bli en hel del gnäll ifrån henne.
Vi kommer gifta oss i Skellefteå, så om någon har tips på ställen man kan hyra partytält så tar jag glatt emot dom tipsen.