Blivande fruar 2014
På fredag så har vi provsmakning och planeringsmöte angående bröllopstårtan! Jag ser verkligen fram emot det. Vi ska träffa Åke duvander www.conditoriduvander.se Ska bli så spännande att planera vår drömtårta!
På fredag så har vi provsmakning och planeringsmöte angående bröllopstårtan! Jag ser verkligen fram emot det. Vi ska träffa Åke duvander www.conditoriduvander.se Ska bli så spännande att planera vår drömtårta!
JS fästmö: Jag är tokig i choklad, jordgubbar och smultron. Min sambo vill ha päronmousse.. Så vi får se i eftermiddag. Dom är rätt så dyra 65kr/portionen, men alla ingredienser är naturliga och det är enbart äkta bär, choklad osv. Dessutom ingår ju provsmakningen, skyddande förpackning som håller kylan i flera timmar, dekorationer, caketopper m.m. Idag äter jag ingenting föraren det är dax att smaka ;)
Nu har vi varit på provsmakning! Vi fick dessutom hem en doggiebag så vi har suttit och provsmakat olika kombinationer och planerat hela kvällen :) just nu lutar det mot passionsfruktmousse på chokladbotten, med hela tårtan täckt av vitchokladmousse och röda chokladrosor .. Mmmmm