Blivande fruar 2014
Larssonmaria86 - beror nog på lite vart i landet man ska vigas oxå,,,men vi började planera redan i aug/sep för att kunna få just 13dec,,,men har nu svängt om, haha tok!!
Larssonmaria86 - beror nog på lite vart i landet man ska vigas oxå,,,men vi började planera redan i aug/sep för att kunna få just 13dec,,,men har nu svängt om, haha tok!!
Västerås
Fick imorse mail av dinobridal att de inte kan göra ena klänningen mer än så de skickade på real sample,,och den gillade jag inte!! :( Har mailat tillbaka och hoppas kunna välja en annan klänning/modell istället för den,,håll tummarna! :)
Schemströmska kan jag tipsa om,,riktigt fint!! www.schenstromska.se/ Finns så mycket fint i Sverige!!!!
Limba - norrut?? En timma från Sthlm västerut måste det väl bli?
Limba - såg du förresten länken i andra tråden till dig??
hoppas den är till hjälp :)
Fick mail av dino idag,,och det verkar som om jag får byta min order,,och får hem den andra skönheten istället,,,yihoo!!! (Bara de blir rätt nu :)
Ett möte med restaurang i em, och två andra om två veckor...Sedan har vi bara en plats kvar vi vill se, en lokal...sedan har vi sett alla våra valmöjligheter som har varit högst upp på listan :) sedan blir det att gå genom offertar och räkna budget,,innan vi äntligen kan bestämma oss för VART vi vill vigas :)