Blivande fruar 2014
Tror jag hittat mina skor, ett par att ha på vigseln och ett par att byta till när jag får ont i fötterna ;)
Vad tycker ni?
Tror jag hittat mina skor, ett par att ha på vigseln och ett par att byta till när jag får ont i fötterna ;)
Vad tycker ni?
Väldigt mkt ändringar för oss. Nu har vi valt att byta kyrka från Gustaf Vasa till Adolf Fredrik, dels för att Adolf Fredriks är lite mindre och mer intim och dels för att sambons morfar ligger begraven där, så det skulle betyda mkt för honom att gifta sig där, och då betyder det såklart mkt för mig också :)
Så imorn ringer vi och bokar! :D
Skorna beställda, ett perfekt avslut på detta år :D
Gott nytt år!!!
Hehe nu har vi ändrat kyrka igen (märks att jag är våg) :P
Det blir Bromma kyrka. Helt underbar!
Dock står det att man inte kan boka vigseltid tidigare än ett år i förväg, men ska ringa imorn och höra ändå :)
Och nu blir det den, inga mer ändringar. 3:e gången gillt ;)
När tycker ni vi borde skicka ut save the date kort? Vi gifter oss 5 juli 14.
Pia88: Jättefint verkligen. Jag vill inte heller ha en tiara så kanske ska titta in där och se om jag hittar ett diadem jag också
Power of Love: Får göra det. Beställde dom igår iaf, så nu väntar jag ivrigt på att dom ska komma
Nu har vi ett inbokat möte på fåfängan den 16/1. Sen väntar vi även på svar från fler ställen också :)
Fick även hem skorna jag beställt igår, dom var dock väldigt svåra att gå i, så får se om jag skickar tbx dom eller om jag ska öva att gå. Kommer nog inte hitta några andra som är så "jag", så vi får se hur jag gör.
Har nu fått en brudtärna också Har inga kompisar längre direkt, men frågade sambons lillebrors tjej, och hon ville gärna
Ska iväg och pröva klänningar så fort mamma blivit frisk.
Så det händer lite nu
Har nu beställt efter en tärnklänning :) Vad tycker ni? :)