Blivande fruar 2014
a ring on my finger skrev 2013-06-19 22:21:49 följande:
Oprekär: fotograf har vi bokat men inte vigselförrättare. Men tänkte faktiskt maila honom snart då vi fastnat för en speciell och kommer gifta oss på sommaren (semestertider).Vi bokade fotograf för ett par veckor sedan, det känns riktigt skönt att ha det klart.
Sen har vi även bestämt oss för att gifta oss på drop-in på Skansen nästa sommare (om de kör det nästa år också) och sedan ha en fake-vigsel som är mer personlig innan middagen, min fästmans bror ska då vara vår vigselförrättare och det känns himla härligt att någon som man känner
Okej, tack för era svar, då är det kanske inte alltför dumt av oss att börja kolla också!Sen har vi även bestämt oss för att gifta oss på drop-in på Skansen nästa sommare (om de kör det nästa år också) och sedan ha en fake-vigsel som är mer personlig innan middagen, min fästmans bror ska då vara vår vigselförrättare och det känns himla härligt att någon som man känner
A ring on my finger, av ren nyfikenhet, vad är det som gjort att ni fastnat för just den vigselförrättaren? Jag vet inte riktigt vilka kriterier som är viktiga liksom