Blivande fruar 2014
Ni som ska ha höstbröllop Detta tycker jag är såååååå fint!!!!
Ni som ska ha höstbröllop Detta tycker jag är såååååå fint!!!!
Hur går det för alla, nån som hittat på nåt nytt till bröllopet eller pysslat lite kanske? =)
Jag kom på idag, efter att ha kollat på buketter, att jag ska nog göra mig en knapp/brosch bukett. Så idag åkte jag hem till mor min för jag vet att hon har en superstor knappsamling. Så då fick jag rensa ur alla knappar som jag ville ha. Vi ska ju ha lantligt tema så då tog jag alla vita nyanser och metall och burgundy . Så nu på kvällen har jag setat och gjort 3 olika knappblommor =) Känns som att detta kommer bli kanoners!
ska oxå till gekås nån gång nu i november hehe :D dock blire mest för att köpa julklappar och födelsedagspresenter och sådant :) Har en 4års dag att fira här hemma i dec så :D
vi bor oxå i göteborg men kommer hålla brölloppet i hälsingland där vi kommer ifrån båda två just för att det ska bli lättare med alla gäster vi med hehe :)
Natalis
Vi förlovade oss 5/9-12 och har varit tillsammans i 12år i april Har en dotter på strax 4 år oxå
Jag är 26 nu, kommer vara 28 och min M2B är 30 och kommer vara 32 vid bröloppet.
Vart bor ni? ( bor i göteborg vi)
jag har skit svårt att komma på vem jag vill ha som tärna :O Näbbar är klart redan iaf att de blir dottern och systerdottern och har styrt upp med min syster att dom köper deras dotters klänning och jag våran dotters för syrran gifter sig exakt 2 månader efter så vi har kommit överense om det och ska bara hitta en klänning som passar båda bröllopen och våran smak