Blivande fruar 2014
MH2014: Spännande
Bestämde idag att när jag nått mitt viktmål så får jag åka och prova brudklänningar ca 8 kg kvar nu då men en ganska rejäl morot att se fram emot
MH2014: Spännande
Bestämde idag att när jag nått mitt viktmål så får jag åka och prova brudklänningar ca 8 kg kvar nu då men en ganska rejäl morot att se fram emot
Idag kom brevet på posten. Leveransen är färdig för avhämtning
Röda pumps med låg klack mina från Zalando för 42€
www.zalando.fi/even-odd-avokkaat-punainen-ev411a02z-305.html
Jag är lite inne på att ha blå skor. Tror det skulle vara så himla fint, plus det passar i vårt tema haha. Vi har silver, blått och vitt som färger.
Men det är svårt - ska man börja med skor fast man inte ens har en klänning? Jag vet inte... Jag har fått tag i 2 par skor som jag kan tänka mig om det inte blir blåa men jag vet inte om det kommer att funka till den klänning jag eventuellt köper. Jag känner mig bara rädd för att jag inte ska köpa nåt i tid och stå där och vela fram tills det blir panik och jag får ta första bästa....
Hur går det för er med klädplanering för hela brudföljet? Ska ni köpa till andra i följet eller endast till er?
Fick en kick av inspiration och tog fram pappers gilliotinen... Vad tycks till inbjudningarna, programhäfte etc.. Det bruna ska vara grön "organza"/naturpapper/väv...