Blivande fruar 2014
Tycker absolut att han ska få baka den. Snacka om personlig tårta, fint minne och fin gest.
Tycker absolut att han ska få baka den. Snacka om personlig tårta, fint minne och fin gest.
Vad kul att ni skickade ut så tidigt! Då hinner ju alla planera in det och vara med också.
Blir nog bra oavsett om man blir fotograferad innan eller efter, men jag har varit på bröllop där man paret fotograferats efter och under tiden har vi också gått tipspromenad och sen åt vi jordgubbar och massa chokladpraliner under tiden - då var det värt att vänta..heheh.
Det var olika sorters praliner så det var nog inte så dyrt fast det såg lyxigt ut. Finns ju i smågodishyllan och sen kan man ju köpa chokladrullar och öppna och blanda ut i skålen. Det var mycket uppskattat av alla gästerna - så det kan jag tipsa om. :) Och något att dricka innan ni kommer för är det varmt vill ma ha tillgång till bubbelvatten. :)
Man får väl hoppas att de har förnuft nog att inte äta för många. 2-4 stycken per man blir man ju inte mätt på och en middag brukar ju vara lång så jag tror inte risken är så stor.
Vi har väl alla tryckt i oss en massa godis och glass och ändå ätit bara för att det ser så gott ut. ;)
Som gäst nöjer man väl sig med det som serveras, oavsett om det endast är dryck , frukt eller snittar? :) Det beror ju själv på hur man vill lägga upp det hela. Ibland är det de små detaljerna som gör det.
Älskar Salt och Sill och har varit på bröllop där! Var supertjusigt så ni blir nog mer än nöjda tror jag. :)
Malin4900 - Det jag tycker var bra var att både över o undervåning var abonnerat. Personalen var jättetrevliga och serverade välkomstdrinkar sedan så anälände brydparet i båt. Det vi gillade var att de hade ett godisbord, som de har på jul. Med hemmagjort godis, så kolla upp det. :) Allt var bara toppen, inget att klaga på, Brudparet sov där i rummet med jaccuzi på taket. Har även varit där på otaliga julbord och ett superfint vinterbröllop.
Idag fick vi en skriftlig bekräftelse på den vigselförrättare vi bokat och OK på datum! :) En sån lycka!!
Vanja85-Grattis!!! Och välkommen hit. Här är också en västkustbrud. :)
Samem- Välkommen! Härliga planer! :)
Vad kul! Och bra pris - då får du lägga upp bilder sen! :)
Skitsnygg! En väldigt vacker klänning!