Blivande fruar 2014
Välkommen Oprekär!
Välkommen Oprekär!
Sandrajavisst: vad tycker du om fitnessfighten hittills? Mest maten jag tänker på. Jag har inget problem med att komma igång med själva träningen för den älskar jag att lägga tid på, även om det inte skadas att få hjälp med även den biten. Men maten behöver riktigt mycket hjälp med. Tycker det är svårt att hitta nyttiga mättande recept.
Jag har dessutom problemet med att min fästman kan äta vad som helst utan det syns. Han har ju mycket hjälp att han har ett fysiskt jobb men han dessutom hög förbränning och måste få i sig mycket mer än mig. Vilket gör detta med mat mycket knepigt hemma hos oss. Egentligen kan ju jag bara äta mindre potioner men det är så svårt när jag a,ldrig riktigt blir mätt.
Csve: Vi har tänkt att ha lila och grönt som tema.
Sandrajavisst: Vad häligt resultat och redan! Bra kämpat! Blir verkligen sugen på att testa själv. Hade först tänkt att testa nu i februari jag har tyvärr fullt med extra utgifter denna månad (gymkortet bland annat) så kanske måste vänta en månad till.
Jag blandade ihop trådarna :p
Eftersom HubbaBubba la en bild på en cake topper tänkte jag lägga en bild på vår (en förlovningspresent faktiskt). Men det gör ju inget att den hamnade i båda trådarna
HubbaBubba: Jag skulle inte själv vilja ha den eftersom den speglar varken mig eller sambon men jag tycker den är härligt ovanlig så kör på den om ni båda älskar den.
Nu har pappa hört sig lite för om lokalerna. Den i Karlstad kunde vi självklart hyra. Den ansvarige trodde också att vi skulle kunna få låna "cermoni" rummet för själva vigseln. Det ska dock kollas upp lite noggrannare men han trodde inte att det skulle vara några problem utan tyckte att det var en jättebra idé. Om vi nu får hyra den lokalen har vi vigseln på en våning och festen på våningen under. Känns ju perfekt. Vi ska försöka åka till Karlstad så vi kan kolla på lokalen. Så just nu lutar det åt att det blir giftemål i Karlstad istället för Kristinehamn som vi först tänkte.
Den i Kristinehamn är inte heler några problem att hyra men just nu lutar det som sagt åt Karlstad.