Blivande fruar 2014
På lördag ska jag följa med en kompis och titta på bröllopsklänningar. Hon gifter sig i år och vi är ett helt gäng som åker för att titta. Är det lite folk så tänkte jag att jag också kunde passa på att prova lite för att få en idé om vad jag vill ha för något.
Förrseten så har jag och min fästman funderat lite på om vi ska be hans halvsyster att sjunga på vårt bröllop. Min kompis är redan bestämt men vi känner att vi gärna låter någon på hans sida sjunga också. Dessutom bor min kompis utomlands och är utbildad musikalartist så om hon har ett jobb som hon inte har möjlighet att komma är det skönt att iaf ha en till som vill sjunga. Problemet har varit att vi aldrig hört henne sjunga eftersom vi bor i olika städer och vet aldrig nr hon ska sjunga. Men så pratade jag med hennes mamma och sa att de måste säga till när systern ska sjunga så vi får åka och lyssna. Sa dock inte varför eftersom vi vill ju höra henne först. Men så sa hennes mamma i förbi farten att det fanns ett youtubeklipp när systern sjöng. Så nu har både jag och fästmannen lyssnat och jag måste säga att hans syster har en helt fantastisk sångröst! Hon är dessutom bara 15 år. Vi får se när vi får tillfälle att fråga, hoppas att hon vill och vågar