Imorgon är det på dagen exakt 9 månader kvar tills dagen D: 24 maj!! Det känns spännande, härligt och alldeles galet!!
Vi har vigselplats, festlokal och fotograf klart.
Ska sminka mig själv, fixa naglarna själv, laga buffématen själv och göra tårtan själv. Vi kommer inte ha liveband eller dj, utan köra låtlistor på Spotify.
Vi har bestämt var vi ska beställa blommor, var vi ska sova på bröllopsnatten samt hur vi ska transporteras från vigsel till fest, men har ej bokat det än.
Min bästa väninna (som ska vara vittne) och jag ska scrappa ihop inbjudningarna under hösten och skicka iväg i början av nästa år.
En hel del dekorationer är redan inköpt o klart, såsom blockljus, vimplar, minigriffeltavlor etc. Servetterna ska vi beställa av scrapkompisens pappa på tryckeriet G:a Linköping. Det som fattas är porslin mm, pompoms, dukar samt blommor till borden.
Fyra-fem olika personer är tillfrågade om de kan hjälpa till och vara "personal" på festen.
Ring och kläder är inte alls klart eller ens färdigtänkt. Jag har köpt en sidenslips åt blivande maken i den färg jag gillar, men vill han inte ha den, så får den ligga till en annan gång....