Blivande fruar 2014
Csve: dela gärna med dig vad en toastmaster förväntas göra. är det någon skillnad mot ex en värdinna?
Csve: dela gärna med dig vad en toastmaster förväntas göra. är det någon skillnad mot ex en värdinna?
tack! men oj vad du är snabbt ute! men då kan jag nog också börja göra det=)
Csve: haha känner igen det där:) jag blir en riktig galning. Men en sida av våra män att älska oss :) pratade ned m2b och vi ska skicka ut lite förfrågningar på offerter nu under helgen. Ska maila 2 olika hotell utan att känna mig som den mest tokiga i världen!
Pia88: vi bor också på landet och trodde att vi var de enda som skulle gifta oss i kyrkan nästa år men när jag pratade med prästen var det redan bokat, blev chockad :)
hej. Oj vad tiden springer iväg. har inte hunnit in och skriva (läst lite iaf) men nu står det stil här! oh vet inte alls vad vi ska göra. vi har bokat lokal (handpenning betald) men börjar vela. den kostar så mycket i grundhyra. Funderar nu på att ha det i trädgården hemma. billigare (kanske) men vilken mysfaktor! oj vad många beslut. så vi står fast.
Vad kul att följa er andra och vad ni kommit en bit på väg!
Är det någon som inte ska ha band/dj på kvällen? vi funderar ev på spotify. någon mer?
Kul att så många fler brudar hittat hit!
hej.
Dj in a box (hette det så?) det ska jag kolla upp. Ingen av oss brukar gilla liveband så känns inte som vi. Spotify eller dylikt där kan man ju blanda hej vilt vilket är bra då vi kommer att ha blandande målgrupper=)
Hej alla brudar! Oj var länge sedan. Jag har jobbat som en galning, precis börjat efter mammaledighet. Tiden går fort med 2 barn. Ser att det är många nya med, kul:) så hur går det tjejer ?
Har ni några tips på vad man ska tänka på när man bokar fotograf? Vad får jag inte missa? Tänkte vi skulle boka nu till veckan:)
Oh ska kolla upp tack. Vi ska ev anlita en som vi inte känner:/
Tack för de tipsen! Oh ja de år lite sånt jag vill ha! Sa be om lite fler bilder! Men vi har blivit erbjudna en fotograf som tar våra bilder för en liten peng men vill då använda våra bilder i en blogg. Någon som har tips där som man bör tänka på?
Hej var ett tag sen jag skrev i denna tråd! Jag tycker vi fastnat lite. Ska nog försöka sammanställa en inspirationsbok och sen håller vi på att kolla upp vilka inbjudningskort vi ska ha:) nu ska vi boka in ett möte med cateringfirman, ska beställa pop pomp och sen skulle jag nog behöva åka till lokalen och kika igen. Måste ju bestämma hur vi ska ha borden för att kunna bestämma dekorationer.
Jo angående inbjudan: vi tänker no ha plats, tid, vilka vi är, klädkod och adress och tel nr. Funderar att lägga i en extra sida (lös) med vilken adress till bröllopshemsida, önskemål kring bröllop, och kontakt till våra bestman/tärnor. Vad tror ni?