Blivande fruar 2014
Husmötet är klart - och vi har kommit fram till mycket!! Datum, plats och upplägg är klart (i stort sett iaf). Såååå glada och nöjda :)
Husmötet är klart - och vi har kommit fram till mycket!! Datum, plats och upplägg är klart (i stort sett iaf). Såååå glada och nöjda :)
Jaa, helst när vi velat mellan fem olika datum, sju olika platser och upplägg som passar dem och oss,,,,men nu är vi igång på riktigt!! Plats ska "bara" bokas på riktigt!!! Ett år och en månad kvar, ganska exakt!!! :) iiihhh....och Tack!! Ska logga in på datorn nån dag så jag kan lägga in några inspirationsbilder :)
Här kommer lite inspiration som vi bollar med till vårt mingel/cocktailbröllop i februari 2014 :)
Sandrajavisst - vad sägs om förrätt, varmrätt,,,paus, godisbord framme,,,,,,,tårta...sen står ju godiset kvar ;). Är ju riktigt gott med nå sött efter maten :)
Åh HubbaBubba va roligt! :) hoppas de ger er ett kanonpris!!! Känns som om när man har platsen bokad, då är det mer på riktigt :)
Välkommen :)
Har ni några ideer??
Tack så mycket :)
ikväll kommer min mamma på middag så då ska det visas inspiration och även avslöja vårt tänkte upplägg :)
ska bli så spännande att höra hennes tankar och se hennes miner när vi kollar på klänningar på datorn :D
Idag så har jag beställt TVÅ st brudklänningar, med toppenpriser, sparade in massor, även på kinaklänningar :D