Hur såg ERAN caketopper ut?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
Hittade ingen sådan här tråd så säg till om den redan finns! Hur såg Eran caketopper ut? Vart hittade ni den?
Åh vilka fina ni har! Hoppas det kommer in lite fler bilder. Det känns som att Caketopper säger så mycket om brudparet på något sätt.
Julibrud89 - Jag gillar roligt och jag gillar originellt och nu blev jag riktigt nyfiken på hur er caketopper ser ut :)
Nu har jag gjort våran alldeles egna caketopper som ska föreställa oss. Köpte ett brudpar på Panduro och lite färg och har suttit och målat på den två kvällar i rad och nu är den klar. Är supernöjd! Jag tror ingen kommer kunna ta miste på att det är vi som står högst upp på tårtan! :)
Roligt :) Spännande att se bilden sen.
Vilken fin! Den har jag nog aldrig sett förut.
Vilka fina caketoppers alla har!
Åh vad roligt! Kan man inte få se ett kort på er också? Kul att jämföra lite :)
Hittade aldrig någon caketopper som kändes helt rätt så till slut så köpte jag nästintill vita gubbar från Panduro och gjorde om den till vår egna. Här är resultatet:
Jag hoppas att folk såg att det skulle föreställa oss!
Här är en bild på oss (gifte oss i lördags och har inte fått alla bilderna så denna var den bästa jag hade i färg):