• Smulan

Hur såg ERAN caketopper ut?

Nudax skrev 2012-07-12 07:46:29 följande:
    Vi hade ingen aning först men så såg jag någon här på forumet som hade denna, och så blev jag kär =D

Har varit av den mening att vi inte behöver en caketopper eftersom det inte finns någon som är fin nog.....Men den här var ju bara finast och blev som Nudax jätte kär i den. Har beställt en nu =D. Det bästa med den är ju att man kan ha den framme sen som prydnad=)
  • Smulan
    Nudax skrev 2012-07-14 20:00:53 följande:
    Vad kul! Ja det var samma för oss, alla caketoppers kändes så plastiga, men denna är ju så vacker på nått vis och går att spara sen som minne =)
    Ja det tyckte vi också....Den här passade oss jätte bra. Den ska vi ha på tårtan nu den 11 aug. (vi gifte oss den 14 Juli men har festen efteråt, Det är såååååå skönt att dela upp det ;P)
  • Smulan

Här är våran=) köpte den från
    willow-tree.se/
    efter att ha sett den i den här tråden och i lördags fick den pryda vår tårta=)!

• Smulan
    Nudax skrev 2012-08-14 23:18:58 följande:
    Det var vi som hade den också (och flera här har jag sett), visst är den galet vacker! =D
    Ja det var dig jag fick den ifrån=) Ja jag ÄLSKAR den=) och den var väldigt vacker på tårtan=) Tack för tipset!
Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?