• InaAnna

Hur såg ERAN caketopper ut?

Så här blir vår modellerad efter oss eftersom vi inte hittade en enda brudgum där han hade glasögon, skäggstubb och långt hår så vi beställde en personlig. Klänningen är gjord efter min klänning, till och med brudbukettens innehåll stämmer, lite kul.

• InaAnna
    Fremm skrev 2012-08-23 08:50:45 följande:

Tänkte fråga min kompis som gör precis sånna här (kanske är det hon som gjort ert?) hon gör dem i fimolera och försöker göra hår, utseende, så liknande kläder och bukett som möjligt. Känns roligt och personligt! :)

Ja hon har fått kort av oss och bild på klänning, brudbukett osv och det är så likt, framför allt brudgummen :) Hennes namn börjar på L. Är det samma? :)
  • InaAnna
    Fremm skrev 2012-08-23 08:58:16 följande:
    Ja precis och hennes efternamn börjar oxå på L. ;)
    Vi gifter oss nästa lördag så vår är inte använd ännu. Den passar vårt lilla söta bröllop perfekt :)
    När ska Ni gifta er?
  • InaAnna

Fremm: Nej då, känner henne faktiskt inte alls utan hittade hennes blogg och kontaktade henne ang caketopper så jag är tyst som en mus :)  Ja, spännande, och jag är sjukt nervös, usch och härligt på samma gång. Jag är bara lite nojjig att caketoppern är för tung? Men L säger att den inte är det. Men jag ska ändå förbi bageriet och dubbelkolla tror jag nervig som man är sista veckan..

• InaAnna

Fremm: Tack, och detsamma!!! :)

• InaAnna
    Sofi K skrev 2012-08-23 18:27:50 följande:

Vad fina allas caketopper är! Så spännande att se hur olika folk tänker!

Min situation är inte den att min blivande man är 40 cm längre än jag, utan snarare att han är 12 cm kortare än jag... DET är svårt att hitta mina vänner.

Var i tyskland i somras och LYCKADES hitta ett par där hon var längre än han, så jag köpte det för skojs skull. Vi gifter oss först sommaren 2013 så hittar jag något annat så är det ju bara roligt.

För vem bestämmer att alla män ska vara brunhåriga eoch tjejer blonda, på sin höjd ljusbrunt...? Har knappt lyckats hitta något par (lär caketopper) där mannen är svarthårig och kvinnan mörkbrun... exixterar det ens? Någon med samma problem eller erfarenhet av vart man kan hitta en får mer än gärna komma med förslag!

Har du tittat här:
    festingen.se/group.asp
Svar på tråden Hur såg ERAN caketopper ut?